ساماندهی بیماران خاص کرمانشاه تا پایان مهر‌ماه انجام می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

مهرداد کرمی سیاسیاهی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم در مورد ساماندهی بیماران خاص و صعب‌‌العلاج استان از سال گذشته آغاز شده است اظهار کرد: ساماندهی بیماران صعب‌‌العلاج به طور رسمی در سال 93 آغاز شد که در ماه گذشته نیز برخی از اقدامات لازم در این مورد با حضور ادارات عضو انجام شد.

رئیس انجمن ام اس استان کرمانشاه بیان کرد: 5 دستگاه دولتی، 5 مرکز بیمه‌گر، برخی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای بیماران خاص استان،10 سازمان مردم نهاد و استانداری در ساماندهی بیماران خاص استان کرمانشاه نقش دارند.

کرمی سیاسیاهی با بیان اینکه 34 هزار بیمار خاص در سامانه بیماران خاص استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: تا ماه آینده تمامی بیماران شناسایی شده در استان با مراجعه به یکی از سازمان‌های مردم نهاد و دولتی به سامانه ادارات ارائه‌دهنده معرفی می‌شوند و تمام هزینه‌ها و خدمات دریافتی آن‌ها در این سامانه ثبت می‌شود.

دبیر کل جبهه نجات کودک کرمانشاه گفت: بعد از مراجعه هر بیمار خاص به مراکز دولتی یا غیر‌دولتی نام این بیماران به منظور دریافت خدمات در سامانه ثبت می‌شود تا برخی از بیماران که از چند مرکز خدمات را دریافت کرده و برخی دیگر که از همه خدمات محروم می‌شوند شناسایی شده و خدمات به صورت عادلانه میان بیماران تحت پوشش توزیع شود.

کرمی سیاسیاهی با اشاره به اینکه تلاش ما در راستای یکپارچه‌سازی خدمات در سراسر کشور است عنوان کرد: ثبت‌نام بیماران خاص به سرعت و سهولت در سامانه امکان‌پذیر است و از یک روز پس از ثبت‌نام امکان بهره‌مندی از خدمات دولتی و غیر‌دولتی برای بیماران فراهم می‌شود.

مشاور شورای بیماران خاص استان کرمانشاه به عنوان بنیانگذار و طراح این سامانه افزود: بیماران تحت پوشش سامانه بیمارن خاص و صعب‌العلاج شامل بیماران سرطانی نوع یک و دو، تالاسمی، ام اس و بیماران صعب‌‌العلاج هستند که تاکنون تنها 34 هزار نفر در استان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com